19 Şubat 2010 Cuma

PEN-CEREN İLK! BAHAR...



Baharı kokladım!

Geliyor biliyorum. Gökyüzü yükseldi farkında mısınız? Artık akşam daha geç yükleniyor sırtımıza. Kışa inat, bahar dalları pıtırdamış!
Geliyor biliyorum.

Arkadaşlarım arıyor, plan yapmakta zorlanıyorum. Hepsiyle teker teker kahve içmek için buluşsam da, zaman yetmiyor.

Oğlum iyice bir uzun adam oldu. Boyuma uzandı. Okuldan gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum, gülüyoruz beraber bol bol. Burnumu saklıyorum boynuna. Kokusunu ezberliyorum her keresinde...

Annem geliyor sık sık. Konuşuyoruz. Bu aralar içi boş, bizi çok güldüren konularımız var. Ama sıcacık sohbet ediyoruz. Kırmızı saçlarını izliyorum konuşurken, üstüne taktığı orijinal renkleri. İçim heyecanlanıyor. Biliyorum bahar geliyor.

Gece geç saatte benden 'çikolatalı sufle' isteyen kızlara hemen pişiriveriyorum 'rakı sofrası' sonrası!

Tuba'yla 5 saatlik bir sohbetten sonra; arkadaşıma sıkı sıkı sarılıyorum. Dostumu sarmalıyorum!

Babama 'şekersiz tatlılar' yapmayı deniyorum; yazı yazıyorum; spor yapıyorum; Kerem ve Su'yu izliyorum bir sohbette!

Sevgilime tutunuyorum, beraber planlıyoruz hayatı.
Yaşıyorum, umutlanıyorum.

Bahar geliyor biliyorum. Vakitlerden GÜLME SAATİ.....

1 yorum:

  1. Limon çiçekleri gönderiyorum sana, bu yazıya başka da bir yorum yapılmaz.. sevgiler..

    YanıtlaSil